CRM neden önemlidir?
- ✓ Bir şirketin farklılığını belirten en önemli gösterge müşteri deneyimidir. CRM ile şirketinizdeki müşteri sadakatini artırabilir ve yeni müşterilerin kazanılmasını sağlayabilirsiniz
- ✓ Bir şirketin başarısını ölçen kalemlerden birisi olan müşteri ilişkilerini CRM modülünün sağlayacağı derin verilerle geliştirebilir, müşterinin şirketinizle ilk temasından son durumuna kadar uçtan uca süreçleri takip edebilirsiniz.
- ✓ Kaliteli bir müşteri deneyimi ile marka değeri yaratılabilir ve iş performansı artırılabilir. Bu şekilde müşteri sadakati sağlayabilir ve gelirlerinizi artırabilirsiniz.
- ✓ Müşteri ihtiyaçları ve istekleri CRM yazılımı ile daha iyi anlaşılabilir. Satın alma davranışları ve şirketinizle iletişimi hakkında elde ettiğiniz bilgilerle satış süreçlerinizi geliştirebilirsiniz.
- ✓ Satış süreçlerini otomatikleştirerek etkili bir pazarlama stratejisi geliştirebilir, fırsatları daha hızlı görebilir ve çabalarınızın geri dönüşünü raporlayabilirsiniz.
- Tek ekranda müşteri hizmetleri
- “Müşterinizi daha iyi tanıyın, tüm iletişimi tek ekranda yönetin.”
- ✓ CRM Yönetimi
- ✓ Satış süreci takibi,
- ✓ Satışa giden adımları belirleyin,
- ✓ Müşteri iletişimini kayıt altına alın.
- ✓ Gecikmiş ilan yönetimi.
- ✓ İlan Takibi (Kaldırılma & Fiyat Değişimi)
- ✓ Akıllı ve Otomatik Hatırlatıcılar & Bildirimler